Cel mai deschis blog despre afaceri și tehnologie

Acesta este locul unde împărtășim experiența, inovațiile și gândurile noastre cu comunitatea

Tendințe ERP pentru anul 2019

Autor: Alina Răfoi

Sistemele ERP sunt într-o evoluție continuă. Pentru anul următor am identificat deja câteva tendințe care redefinesc cadrul de utilizare al sistemelor ERP. Dacă nu utilizați încă un sistem ERP, atunci ar trebui să luați în considerare aceste tendințe și să determinați modul în care acestea ar putea să se adreseze nevoilor companiei dumneavoastră.

[citește mai mult...]

SocrateERP - Cloud vs. On-premise

Autor: Alina Răfoi

Chiar dacă la nivel global tendința este să se adopte soluții în cloud, rămân încă companii care doresc să implementeze soluții ERP on-premise sau sunt nehotărâte în privința alegerii cloud vs. on premise.

[citește mai mult...]

Controlul proiectelor de construcții cu SocrateERP

Autor: Alina Răfoi

Constructorii se evidențiază în rândul celorlalte companii printr-o complexitate sporită a proceselor, precum și printr-o segmentare a activității prin lucrul simultan pe mai multe șantiere, și prin utilizarea mai multor centre de profit.

[citește mai mult...]

Mutarea ERP în cloud, o mișcare inevitabilă

Autor: Alina Răfoi

Conform unui studiu realizat de Oracle, pentru care au fost chestionați mai mult de 400 de lideri din domeniul IT, peste 76% dintre respondenți au declarat că au planificat, dacă nu au început deja, trecerea de la ERP on-premise la ERP în cloud.

[citește mai mult...]

Cu Frisbo despre viitorul logisticii în cloud

Autor: Alina Răfoi

Tranzit, revista afacerii de transport și logistică, a publicat recent un articol despre povestea Frisbo și viitorul logisticii care se află.. în cloud. 

[citește mai mult...]

Ce pot face ERP-ul și tehnologia API pentru afacerile online?

Autor: Alina Răfoi

Să începem cu o scurtă prezentare a conceputului. Fie că vă dați seama sau nu, cunoașteți deja tehnologia, pentru că o folosim în fiecare zi în activitatea noastră zilnică, cum ar fi ori de câte ori ne conectăm la aplicațiile de mobil. API-ul facilitează sincronizarea aplicațiilor în timp real, cazul cel mai comun fiind atunci când ne conectăm la un site utilizând conturile deja existente de Gmail sau Facebook. Ce se întâmpla în “spate” este posibil datorită tehnologiei API, care extrage informația din conturile respective și o folosește pentru a ne conecta la site-ul pe care dorim să intrăm.

[citește mai mult...]

Criza forței de muncă și impactul acesteia asupra industriei de construcții

Autor: Dan Grigore

La finalul anului trecut, am avut plăcerea și onoarea de a participa la Forumul “Criza forței de muncă. Impactul asupra marilor proiecte de infrastructură” organizat de Intact Media Group și moderat de Alessandra Stoicescu.

[citește mai mult...]

Split TVA - cele mai importante prevederi

Autor: Alina Răfoi

Introducerea noului mecanism pentru colectarea TVA, cunoscut sub numele de Split TVA, a fost inclusă în OG nr. 23/2017, document care stabilește că, de la 1 ianuarie 2018, firmele înregistrate în scopuri de TVA vor fi obligate să-și deschidă un nou cont, dedicat TVA. Deși s-au vehiculat mai multe forme ale Split TVA, în forma sa finală publicată în Monitorul Oficial, documentul stabilește că mecanismul plății defalcate a TVA este obligatoriu doar pentru firmele în insolvență și cele care înregistrează datorii la plata TVA, celelalte companii putând opta pentru plata defalcată a TVA-ului în mod benevol, urmând să beneficieze de o reducere a impozitului de 5% din impozitul pe profit sau, după caz, din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor, pe întreaga perioadă în care mențin sistemul. 

[citește mai mult...]

Livrează marfă cât, când și unde trebuie sau Cum să faci profit din stocuri mai mici

Autor: Alina Răfoi

În comerț, datorită fluxului tot mai mare și mai complex de bunuri generat de e-commerce și cu timp de execuție (de la comandă și până la livrare) tot mai scurt, costurile logistice ale depozitelor riscă să crească. Pe întreg lanțul de aprovizionare, depozitul se confruntă cu cele mai mari provocări la nivel de cost. De ce? Pentru că numărul de comenzi este tot mai mare, metodele de livrare au devenit și ele mai complexe, iar în depozit se gestionează în același timp comenzi de tip B2B și B2C, fiecare cu specificul său. Acest lucru necesită o mare flexibilitate, făcând mai dificilă planificarea lucrărilor din cauza comenzilor, care trebuie ambalate și expediate de preferat în aceeași, ceea ce înseamnă că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil să se facă o planificare în avans.

[citește mai mult...]

Noutăți de la BITSoftware

Autor: Alina Răfoi

Am început săptămana plini de energie și voie bună și am pregătit un articol special în care încercăm să vă prezentăm pe scurt cele mai proaspete informații despre activitatea noastră din ultima perioadă.

[citește mai mult...]

Categorii

mai mult...

Arhivă


mai mult...