În contextul actual al pieței muncii, multe industrii se confruntă cu o provocare majoră: criza forței de muncă. Aceasta este o problemă resimțită acut în sectorul logistic și al depozitării, unde cererea pentru forță de muncă depășește cu mult oferta. Soluția vine sub forma automatizării depozitelor, o inovație tehnologică ce promite să revoluționeze modul în care gestionăm stocurile și procesele logistice.
Automatizarea depozitului, soluția eficientă în fața crizei forței de muncă
Managementul unui depozit este o activitate complexă, care implică numeroase provocări operaționale. Entersoft Warehouse Management System (WMS) este o soluție de automatizare care ajută la gestionarea eficientă a depozitelor, oferind suport pentru optimizarea proceselor și reducerea costurilor. Iată cum abordează și rezolvă Entersoft WMS 10 dintre cele mai comune provocări în depozit:
În era digitală, unde eficiența și acuratețea sunt cruciale pentru succesul afacerilor, managementul depozitelor a evoluat de la procese manuale și laborioase la soluții automate și inteligente. Entersoft WMS (Warehouse Management System) reprezintă un exemplu remarcabil de inovație în acest domeniu, oferind o platformă robustă și versatilă pentru gestionarea eficientă a operațiunilor de depozit.
Entersoft WMS gestionează un rulaj de 4,5 milioane de cărţi pe an
Pentru companiile din industria de carte, soluţia Entersoft WMS permite automatizarea completă a proceselor de recepţie şi expediere a cărţilor, prin folosirea codurilor de bare şi a scannerelor mobile. Aplicaţia procesează toate datele şi generează automat documentele necesare pentru validarea tranzacţiilor: fișe de recepţie, note de inventar sau avize de expediere. Utilizatorii au acces la rapoarte despre mişcarea stocurilor pe cele mai diverse criterii.
[Studiu de caz] Update Advertising: "Soluțiile Entersoft sunt instrumentele care ne ajută să creștem și să evoluăm continuu"
Update Advertising s-a înființat în anul 2002 și a activat inițial în producția de publicitate. În timp, s-a specializat în producția de materiale promoționale personalizate. În prezent, Update Advertising pune la dispoziția companiilor strategii și instrumente de Haptic Advertising prin care acestea pot comunica direct și în mod eficient cu publicul, contribuind la consolidarea și creșterea vizibilității brandurilor, loializarea clienților existenți și atragerea de potențiali clienți.
Zona de distribuție și logistică a crescut exponențial în ultimii an. Pe măsură ce comerțul omnichannel a crescut, s-au deschis mai multe depozite, crescând concurența pe piață. Într-o industrie în plină expansiune și în creștere rapidă, cu o creștere dramatică a concurenței, multe depozite se confruntă cu dificultăți în ceea ce privește extinderea sau chiar menținerea profitabilității. Găsiți în materialul următor 5 pași prin care depozitele își pot atinge obiectivele și-și pot îmbunătăți profitabilitatea.
Shop & Trade trece la următorul nivel prin utilizarea soluțiilor Entersoft ERP & WMS
Cu o istorie care a început în 1994, Shop & Trade a evoluat într-un lider în moda internațională contemporană, comercializând branduri importante de îmbrăcăminte, ceasuri și produse de wellness. Compania importă și distribuie o gamă largă de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, oferind clienților o experiență plăcută și prietenoasă. La Shop & Trade, abordarea de 360 de grade a afacerilor este cea care face diferența, deoarece nu se ocupă doar de vânzări și distribuție, ci se ocupă inclusiv de logistică, marketing și comerț electronic. Această abordare cu servicii complete asigură că partenerii lor de business primesc sprijinul de care au nevoie pentru a reuși pe o piață extrem de competitivă.
KARAMOLEGOS, jucător important în industria de panificație și patiserie, își automatizează procesele din lanțul de aprovizionare cu ENTERSOFT WMS
În România, Karamolegos Bakery s-a născut și și-a început activitatea în anul 2009, după finalizarea unei investiții de mai multe milioane de euro, în zona de sud a Bucureștiului. Tradiția Familiei Karamolegos însă datează din 1950, în insula grecească Santorini, acolo unde, într-o brutărie de familie, au început să producă pâine, după rețete tradiționale grecești, și cu ingrediente de înaltă calitate. În zilele noastre, produsele fabricii Karamolegos au devenit sinonime cu inovația și tradiția.