Ca de fiecare dată, venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu noi funcționalități și îmbunătățiri care să optimizeze activitatea firmelor și viața de zi cu zi a utilizatorilor. Cea mai recentă versiune SocrateCloud vine cu următoarele noutăți:
Soluția ERP este arma (mai puțin) secretă a companiilor în lupta pentru succes. Deși soluțiile în cloud prind tot mai mult avânt, încă mai există mituri care influențează decizia de achiziție.
Deși pandemia ne-a forțat să ne schimbăm puțin obiceiurile și să ne adaptăm la noile condiții de lucru, nu ne-a oprit deloc, astfel continuăm să venim constant cu îmbunătățiri și vești bune pentru clienții noștri. Cea mai nouă versiune a lui SocrateCloud ERP include funcționalități care creează premisele unui management îmbunătățit al afacerii. Am pregătit și o funcționalitate interesantă pentru cei care desfășoară proiecte cu finanțare și am făcut toate actualizările legislative necesare.
Pe lângă noutățile din SocrateCloud, am lansat și 2 aplicații mobile, am dezvoltat noi funcționalități pentru sistemul WMS, am adus optimizări în zona gestionării de sesizări în sistemul CRM. Detaliem în continuare toate aceste aspecte.
Apariția unei crize este, cu siguranță, cel mai mare test de performanță dat business-urilor. Închiderea birourilor, distanțarea socială, precum și toate măsurile adoptate pentru prevenirea răspândirii virusului au ca rezultat nevoia de digitalizare rapidă și o dată cu ea, creșterea cererii de soluții care facilitează colaborarea echipelor, dar și a soluțiilor ERP și CRM în cloud.
Flexibilitatea și abilitatea unui business să-și adapteze activitatea la schimbările apărute la nivel național, dar și global, este foarte importantă. Pentru ca managerii să poată lua cele mai bune decizii într-un timp cât mai scurt, au nevoie de soluții de management capabile să satisfacă nevoia de viteză, agilitate și scalabilitate a business-urilor.
Cea mai nouă versiune de SocrateERP în cloud vine cu o serie de funcționalități și roboți noi, meniți să eficientizeze activitatea clienților noștri și să îi ajute să-și atingă obiectivele cât mai ușor.
Iată care sunt câteva dintre noutăți.
SocrateCloud, platformă completă de business în cloud, a încheiat primul trimestru din 2017 cu noi funcționalități dezvoltate și utilizate de clienții din diverse industrii pentru a-și eficientiza încă și mai mult activitățile de business. Haideți să facem o scurtă trecere în revistă a celor mai importante noutăți.
Într-un mediu atât de concurențial, în care marjele sunt foarte greu de păstrat, una dintre cele mai sigure metode de creștere a eficienței și a rentabilității companiilor din distribuție este să reducă costurile operaționale. Atunci când companiile devin nesigure cu privire la venituri, la modelul de business sau la eficiența operațiunilor, își intorc privirea către informațiile generate de către toate departamentele, informații care le ajută să facă analize, să găsească noi metode de îmbunătățire și să conceapă strategii câștigătoare.
OKIAN este cea mai mare librărie online din România, oferind peste 1 milion de cărți în engleză și română, din toate domeniile, de la cele mai căutate titluri din beletristica internațională la cele mai importante cărți de business sau medicină, dar și jocuri și accesorii pentru iubitorii de carte și nu numai.
SocrateCloud susține dezvoltarea Frisbo, specialistul numărul 1 în e-fulfillment din România
Specialistul numărul 1 în soluții de e-fulfillment din România folosește SocrateCloud pentru a-și îndeplini obiectivele de creștere.
Începutul de an este momentul ideal pentru analizarea rezultatelor realizate în anul ce a trecut și pentru planificarea activităților de anvergură pentru anul în curs. Pentru toți este un moment propice pentru a face planuri strategice, pentru a evalua ce a funcționat și ce nu, dar și pentru a planifica resursele în concordanță cu obiectivele de business.
Soluția software ERP vă oferă instrumentele de analiză și control de care aveți nevoie ca să creșteți potențialul și performanța în business.