Tranzit, revista afacerii de transport și logistică, a publicat recent un articol despre povestea Frisbo și viitorul logisticii care se află.. în cloud.
Livrează marfă cât, când și unde trebuie sau Cum să faci profit din stocuri mai mici
În comerț, datorită fluxului tot mai mare și mai complex de bunuri generat de e-commerce și cu timp de execuție (de la comandă și până la livrare) tot mai scurt, costurile logistice ale depozitelor riscă să crească. Pe întreg lanțul de aprovizionare, depozitul se confruntă cu cele mai mari provocări la nivel de cost. De ce? Pentru că numărul de comenzi este tot mai mare, metodele de livrare au devenit și ele mai complexe, iar în depozit se gestionează în același timp comenzi de tip B2B și B2C, fiecare cu specificul său. Acest lucru necesită o mare flexibilitate, făcând mai dificilă planificarea lucrărilor din cauza comenzilor, care trebuie ambalate și expediate de preferat în aceeași, ceea ce înseamnă că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil să se facă o planificare în avans.
Felul în care se face comerțul în ziua de astăzi s-a schimbat radical. Lumea actuală este într-o continuă mișcare și transformare, iar bunurile cele mai de preț sunt timpul și informația. Comercianții de succes se asigură că oferă toată informația necesară despre produsele lor pe toate canalele de vânzare pe care le au la dispoziție și că produsele ajung în cel mai scurt timp posibil la client. Tocmai de aceea, comercianții au fost nevoiți să se adapteze cerințelor și să găsească noi canale de vânzare, inovația și agilitatea fiind factori esențiali pentru succesul în business.