Acronimul SFA se referă la un sistem care automatizează activități ale agenților de teren precum: Pre-Sales, Van-Sales, Merchandising și Trade-Marketing. Soluția software SFA are rolul de a-i ajuta pe agenții de vânzări să-și organizeze și să-și monitorizeze activitățile de pe teren, să realizeze mai multe vizite și activități la clienți, într-un timp mai scurt. Datorită automatizării sarcinilor repetitive, echipele de vânzări devin mai eficiente și mai productive fiindcă vor putea prelua mai multe comenzi pe zi.
IGD a identificat principalele tendințe care vor influența piața mondială de retail&FMCG în 2023. Având în vedere că inflația induce o creștere semnificativă a costurilor de producție și a prețurilor din retail, în majoritatea piețelor, organizațiile se vor concentra foarte mult, în acest an, pe optimizarea costurilor, îmbunătățirea eficienței rețelelor de distribuție și vor căuta modalități noi pentru a livra valoare adăugată consumatorilor.
În prezent, firmele din domeniul FMCG resimt foarte rapid provocările aduse de perioada aceasta atât de agitată. Obstacolele din lanțul de aprovizionare, modificările foarte frecvente ale prețurilor de achiziție, lipsa materiei prime, comportamentul precaut al consumatorilor – acestea sunt cele mai frecvent menționate provocări de către managerii firmelor din domeniul FMCG în România.