Pandemia de COVID-19 a forțat companiile să-și regândească strategiile și să-și orienteze operațiunile pentru a se adapta la mediul în schimbare. Unele dintre aceste strategii care au apărut în timpul pandemiei s-au dovedit a fi esențiale pentru continuarea activității. Companiile au înțeles că sunt nevoite să se adapteze la schimbare și s-au îndreptat către un model de lucru hibrid. Au înteles, de asemenea, că depind de tehnologie astfel încât angajații lor să rămână conectați și să acceseze tool-uri și date care le sunt necesare pentru menținerea stării de “business as usual”.
Soluția ERP este arma (mai puțin) secretă a companiilor în lupta pentru succes. Deși soluțiile în cloud prind tot mai mult avânt, încă mai există mituri care influențează decizia de achiziție.
Apariția unei crize este, cu siguranță, cel mai mare test de performanță dat business-urilor. Închiderea birourilor, distanțarea socială, precum și toate măsurile adoptate pentru prevenirea răspândirii virusului au ca rezultat nevoia de digitalizare rapidă și o dată cu ea, creșterea cererii de soluții care facilitează colaborarea echipelor, dar și a soluțiilor ERP și CRM în cloud.
Flexibilitatea și abilitatea unui business să-și adapteze activitatea la schimbările apărute la nivel național, dar și global, este foarte importantă. Pentru ca managerii să poată lua cele mai bune decizii într-un timp cât mai scurt, au nevoie de soluții de management capabile să satisfacă nevoia de viteză, agilitate și scalabilitate a business-urilor.
Conform unui studiu realizat de Oracle, pentru care au fost chestionați mai mult de 400 de lideri din domeniul IT, peste 76% dintre respondenți au declarat că au planificat, dacă nu au început deja, trecerea de la ERP on-premise la ERP în cloud.