Cu peste 1.000 de titluri editate anual în cele 50 de colecții și imprinturi, Editura Litera pune la dispoziție cărți din cele mai variate domenii. La 32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte, Editura Litera rămâne fidelă promisiunii pe care a făcut-o cititorilor: aceea de a garanta calitatea și accesibilitatea cărților, îmbunătățind continuu procesul de editare prin asimilarea creativă a celor mai inovatoare tehnologii.
[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®
[Studiu de caz] Grupul Editorial Corint obține o imagine consolidată a tuturor departamentelor şi firmelor din grup cu Entersoft Business Suite®
Grupul Editorial Corint a luat ființă în 2004 prin reunirea sub o singură siglă a editurilor Corint, Leda şi Corint Junior. Grupul oferă anual cititorilor săi sute de titluri, în domenii de o mare diversitate: de la manuale şcolare la dicționare, atlase şi tratate, lucrări de medicină, istorie, geografie, geopolitică, IT, carte pentru copii şi tineret etc. Beletristica ocupă un loc important în acest ansamblu editorial, prin colecțiile de literatură străină, clasică şi contemporană, şi de scriitori români reprezentativi.
[Studiu de caz] Fais Group își modernizează și automatizează procesele de business cu soluțiile Entersoft
Înființat în 1978, Fais Group este format din 20 de companii din Grecia, Bulgaria și Cipru distribuind mărci precum Under Armour, Puma, Mango, Donna Karan New York (DKNY) în Grecia, România, Bulgaria și Cipru, în timp ce lanțurile de retail Kalogirou și Haralas sunt și ele incluse în activitatea de bază, respectiv industria mărcilor de lux. Incluzând business-ul de echipamente sportive (cu mărci precum Swedish Tretorn, American Prince, magazinele Adidas, dar și Wilson, Fila, Mexx, Umbro, New Era, Mistral, Freddy, Hummel, Banana Moon etc.), veniturile grupului depășesc 100 de milioane de euro cu rentabilitate constantă. Vizând dezvoltarea continuă, Fais Group continuă să investească în retail cu un nou design de magazine, căutând locuri potrivite cu prioritate în mall-uri și centre comerciale mari.
[Studiu de caz] MATI-MATI a făcut pasul decisiv către transformarea digitală cu soluția completă Entersoft Business Suite (ERP, CRM și Retail)
Lanț de magazine de ochelari și produse optice, MATI-MATI și-a început activitatea în anul 2000, cu un magazin de ochelari și produse optice în Larissa, iar în 20 de ani a devenit unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de profil.
Dețineți un business în domeniul retailului de îmbrăcăminte? Doriți să aduceți mai multă putere și inteligență afacerii? Descărcați ebook-ul gratuit "Entersoft Business Suite® pentru Fashion Retail" și descoperiți cum vă ajută soluția noastră să transformați obiectivele în rezultatele dorite!
Entersoft Business Suite sprijină firmele de retail de îmbrăcăminte și încălțăminte
Charmé Lingerie, Tommy Hilfiger, Calzedonia, Calvin Klein sau Intimissimi sunt doar câțiva dintre retailerii de fashion care-și gestionează întreaga activitate din magazine și-și îmbunătățesc retenția cu ajutorul Entersoft Business Suite, soluția software pentru succes în retailul specializat.
[Webinar] Anul eficienței. Reduceți costurile și creșteți profitabilitatea depozitului cu FluxVision WMS
Dacă vă confruntați cu dificultăți de urmărire a stocului, cu erori de livrare, cu lipsa de vizibilitate și sunteți dependenți de procese manuale, acest webinar vi se adresează!
Joi, 15 iunie 2023 de la ora 11:00, în cadrul webinarului Anul eficienței - Reduceți costurile și creșteți profitabilitatea depozitului cu FluxVision WMS, BITSoftware vă invită să descoperiți cum puteți obține un depozit mai eficient și mai profitabil.
Principalele tendințe în Retail și cum pot răspunde comercianții la provocările momentului
Așteptările consumatorilor evoluează, iar retailerii resimt mai mult ca niciodată presiunea de a veni cu propuneri convingătoare pentru consumatori. Așa cum reiese din studiul EY Future Consumer Index, consumatorii își doresc de la retaileri: să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai satisfăcătoare.
Într-o lume dinamică, cu tendințe de piață care se modifică rapid, experiența clienților înseamnă totul. Companiile de succes plasează clientul în centrul operațiunilor de retail pentru a obține o creștere durabilă.
Livrează marfă cât, când și unde trebuie sau Cum să faci profit din stocuri mai mici
În comerț, datorită fluxului tot mai mare și mai complex de bunuri generat de e-commerce și cu timp de execuție (de la comandă și până la livrare) tot mai scurt, costurile logistice ale depozitelor riscă să crească. Pe întreg lanțul de aprovizionare, depozitul se confruntă cu cele mai mari provocări la nivel de cost. De ce? Pentru că numărul de comenzi este tot mai mare, metodele de livrare au devenit și ele mai complexe, iar în depozit se gestionează în același timp comenzi de tip B2B și B2C, fiecare cu specificul său. Acest lucru necesită o mare flexibilitate, făcând mai dificilă planificarea lucrărilor din cauza comenzilor, care trebuie ambalate și expediate de preferat în aceeași, ceea ce înseamnă că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil să se facă o planificare în avans.