Departamentul de Asistență Clienți are un rol crucial într-un business, pentru că întreaga percepție a clienților despre compania sau brandul cu care interacționează poate fi puternic influențată de interacțiunea cu unul din reprezentanții acestui departament.
Fiecare interacțiune cu clienții este o oportunitate de a vă dezvolta afacerea. Un serviciu de de calitate de asistență pentru clienți aduce avantaje competitive, stimulând fidelitatea și recunoașterea brandului pe care îl reprezentați. Dacă printre obiectivele dumneavoastră de business se regăsește și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor, BITSoftware vă oferă soluția potrivită!
Creșterea companiei este un proces extrem de delicat și odată cu acesta apare nevoia de a-ți organiza informațiile pentru a nu pierde din eficiență. Atunci și acolo devine necesară soluția de gestionare a clienților (CRM). SocrateCRM este un instrument puternic care poate transforma cu ușurință modul în care funcționează orice business.
Vorbim mereu despre automatizare și digitalizare. Nu, nu sunt doar niște termeni la modă sau o tendință, ci sunt elemente esențial al vremurilor prezente. În momentul în care procesele interne de lucru dintr-o companie nu au un flux automatizat, informaţiile deţinute nu sunt centralizate, sau crește numărul erorilor, este evident că trebuie analizată opţiunea de a implementa o soluţie de planificare a resurselor și automatizare a activităţilor zilnice.
[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware
BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.
Managementul relațiilor cu clienții (CRM) este o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali. CRM ajută organizațiile să eficientizeze procesele, să creeze și să dezvolte relațiile cu clienții, să crească vânzările, să îmbunătățească serviciul pentru clienți, să crească rentabilitatea; practic se referă la ansamblul activităților - direcționate prin politici, organizate și structurate în procese și proceduri de susținere - care sunt desfășurate de o companie pentru a proiecta, planifica, livra, opera și controla serviciile/produsele oferite clienților.