Într-un sector în continuă expansiune, cum este cel al energiei regenerabile, capacitatea de a gestiona eficient relațiile cu potențialii investitori, clienți, parteneri și autorități poate face diferența între un proiect finalizat cu succes și o oportunitate ratată. Dincolo de infrastructură, tehnologii și resurse, companiile din acest domeniu au nevoie de un instrument esențial: un CRM modern, adaptat specificului industriei și capabil să susțină creșterea strategică.
CRM modern pentru energie verde: SocrateCRM transformă lead-urile în parteneriate strategice
De ce nu-și ating companiile de servicii din România obiectivele de business și cum le poate ajuta digitalizarea să o facă?
Contextul actual al pieței de servicii
Într-un mediu economic tot mai competitiv și imprevizibil, companiile de servicii din România se confruntă cu provocări majore care le împiedică să își atingă obiectivele de business și să rămână competitive pe piață. Lipsa vizibilității asupra operațiunilor, deciziile bazate pe date insuficiente sau inexacte și ineficiența operațională sunt doar câteva dintre principalele obstacole. În acest context, soluțiile software de business devin un factor esențial pentru succes.
Departamentul de Asistență Clienți are un rol crucial într-un business, pentru că întreaga percepție a clienților despre compania sau brandul cu care interacționează poate fi puternic influențată de interacțiunea cu unul din reprezentanții acestui departament.
Fiecare interacțiune cu clienții este o oportunitate de a vă dezvolta afacerea. Un serviciu de de calitate de asistență pentru clienți aduce avantaje competitive, stimulând fidelitatea și recunoașterea brandului pe care îl reprezentați. Dacă printre obiectivele dumneavoastră de business se regăsește și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor, BITSoftware vă oferă soluția potrivită!
Creșterea companiei este un proces extrem de delicat și odată cu acesta apare nevoia de a-ți organiza informațiile pentru a nu pierde din eficiență. Atunci și acolo devine necesară soluția de gestionare a clienților (CRM). SocrateCRM este un instrument puternic care poate transforma cu ușurință modul în care funcționează orice business.
Vorbim mereu despre automatizare și digitalizare. Nu, nu sunt doar niște termeni la modă sau o tendință, ci sunt elemente esențial al vremurilor prezente. În momentul în care procesele interne de lucru dintr-o companie nu au un flux automatizat, informaţiile deţinute nu sunt centralizate, sau crește numărul erorilor, este evident că trebuie analizată opţiunea de a implementa o soluţie de planificare a resurselor și automatizare a activităţilor zilnice.
[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware
BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.
Managementul relațiilor cu clienții (CRM) este o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali. CRM ajută organizațiile să eficientizeze procesele, să creeze și să dezvolte relațiile cu clienții, să crească vânzările, să îmbunătățească serviciul pentru clienți, să crească rentabilitatea; practic se referă la ansamblul activităților - direcționate prin politici, organizate și structurate în procese și proceduri de susținere - care sunt desfășurate de o companie pentru a proiecta, planifica, livra, opera și controla serviciile/produsele oferite clienților.
