Cel mai deschis blog despre afaceri și tehnologie

Acesta este locul unde împărtășim experiența, inovațiile și gândurile noastre cu comunitatea

Prelucrați mai eficient cererile de asistență clienți cu SocrateCRM

Autor: Alina Răfoi

Departamentul de Asistență Clienți are un rol crucial într-un business, pentru că întreaga percepție a clienților despre compania sau brandul cu care interacționează poate fi puternic influențată de interacțiunea cu unul din reprezentanții acestui departament. 

[citește mai mult...]

SocrateCRM, cheia succesului în serviciile de asistență pentru clienți

Autor: Alina Răfoi

Fiecare interacțiune cu clienții este o oportunitate de a vă dezvolta afacerea. Un serviciu de de calitate de asistență pentru clienți aduce avantaje competitive, stimulând fidelitatea și recunoașterea brandului pe care îl reprezentați. Dacă printre obiectivele dumneavoastră de business se regăsește și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor, BITSoftware vă oferă soluția potrivită!

[citește mai mult...]

Profitați de toate oportunitățile de vânzare cu SocrateCRM

Autor: Alina Răfoi

Creșterea companiei este un proces extrem de delicat și odată cu acesta apare nevoia de a-ți organiza informațiile pentru a nu pierde din eficiență. Atunci și acolo devine necesară soluția de gestionare a clienților (CRM). SocrateCRM este un instrument puternic care poate transforma cu ușurință modul în care funcționează orice business.

[citește mai mult...]

De ce soluții software au nevoie companiile din servicii

Autor: Alina Răfoi

Vorbim mereu despre automatizare și digitalizare. Nu, nu sunt doar niște termeni la modă sau o tendință, ci sunt elemente esențial al vremurilor prezente. În momentul în care procesele interne de lucru dintr-o companie nu au un flux automatizat, informaţiile deţinute nu sunt centralizate, sau crește numărul erorilor, este evident că trebuie analizată opţiunea de a implementa o soluţie de planificare a resurselor și automatizare a activităţilor zilnice. 

[citește mai mult...]

[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware

Autor: Alina Răfoi

 

BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.

[citește mai mult...]

Beneficiile implementării sistemelor CRM

Managementul relațiilor cu clienții (CRM) este o strategie pe care companiile o folosesc pentru a gestiona interacțiunile cu clienții existenți și potențiali. CRM ajută organizațiile să eficientizeze procesele, să creeze și să dezvolte relațiile cu clienții, să crească vânzările, să îmbunătățească serviciul pentru clienți, să crească rentabilitatea; practic se referă la ansamblul activităților - direcționate prin politici, organizate și structurate în procese și proceduri de susținere - care sunt desfășurate de o companie pentru a proiecta, planifica, livra, opera și controla serviciile/produsele oferite clienților.

[citește mai mult...]

Categorii

mai mult...

Arhivă


mai mult...