Haideți să fim sinceri, cu toții suntem ocupați în fiecare zi și tragem tare să ne rezolvăm toate sarcinile din agenda zilnică, dar nu suntem mereu la fel de productivi. În zona de vânzări, sarcinile recurente vă pot face să pierdeți timp prețios și oportunități de vânzare. Chiar și pentru managerii de vânzări timpul petrecut în urmărirea echipei, monitorizarea bunei desfășurări a activităților și a întregului proces de vânzări reprezintă un consum foarte mare de timp.
Companiile folosesc fraze-cheie precum “Câștigă un client, nu o vânzare” sau “Clientul nostru, stăpânul nostru”, însă cum se traduc acestea în abordarea reală a clienților? Cum vă mulțumiți clienții astfel încât să vă asigurați o rată cât mai mare de retenție?
Succesul oricărei companii se măsoară atunci când se trage linie la final de an și se calculează profitul. Pentru departamentele de vânzări, în care schimbările sunt la ordinea zilei, o soluție CRM modernă este cea care eficientizează cu adevărat activitatea, prin automatizarea anumitor sarcini, astfel încât să se profite de toate oportunitățile de vânzare.