Povestea Pain Plaisir a început în anul 2012, când cei doi fondatori, Irina Stăncescu și Tom Rees, au venit în București de la Paris, unde au lucrat în domeniul gastronomiei la nivel înalt. Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă produse de brutărie, de cofetărie și de patiserie proaspete, cu maia, fără coloranți, amelioratori sau conservanți. Promisiunea pe care ne-am făcut-o încă de la început a fost aceea de a oferi clienților mereu produse proaspete coapte în inima orașului. În prezent, Pain Plaisir are un laborator de producție, cinci magazine în București și unul în Corbeanca. Principalele activități sunt acelea de producție și de vânzare, atât prin rețeaua proprie de magazine, cât și B2B către parteneri Horeca, dar și pe platforme de retail online.
[Studiu de caz] Soluțiile Entersoft sprijină Pain Plaisir, brutăria artizanală de inspirație pariziană din București, în planurile de extindere
[Studiu de caz] Editura Litera își gestionează toate procesele de business cu Entersoft Business Suite® și Entersoft Retail®
Cu peste 1.000 de titluri editate anual în cele 50 de colecții și imprinturi, Editura Litera pune la dispoziție cărți din cele mai variate domenii. La 32 de ani de când a văzut lumina tiparului prima carte, Editura Litera rămâne fidelă promisiunii pe care a făcut-o cititorilor: aceea de a garanta calitatea și accesibilitatea cărților, îmbunătățind continuu procesul de editare prin asimilarea creativă a celor mai inovatoare tehnologii.
[Studiu de caz] Fais Group își modernizează și automatizează procesele de business cu soluțiile Entersoft
Înființat în 1978, Fais Group este format din 20 de companii din Grecia, Bulgaria și Cipru distribuind mărci precum Under Armour, Puma, Mango, Donna Karan New York (DKNY) în Grecia, România, Bulgaria și Cipru, în timp ce lanțurile de retail Kalogirou și Haralas sunt și ele incluse în activitatea de bază, respectiv industria mărcilor de lux. Incluzând business-ul de echipamente sportive (cu mărci precum Swedish Tretorn, American Prince, magazinele Adidas, dar și Wilson, Fila, Mexx, Umbro, New Era, Mistral, Freddy, Hummel, Banana Moon etc.), veniturile grupului depășesc 100 de milioane de euro cu rentabilitate constantă. Vizând dezvoltarea continuă, Fais Group continuă să investească în retail cu un nou design de magazine, căutând locuri potrivite cu prioritate în mall-uri și centre comerciale mari.
[Entersoft Retail] Monitorizați cei mai importanți KPI pentru retailul de îmbrăcăminte
Performanță conectată la viitor
[Studiu de caz] MATI-MATI a făcut pasul decisiv către transformarea digitală cu soluția completă Entersoft Business Suite (ERP, CRM și Retail)
Lanț de magazine de ochelari și produse optice, MATI-MATI și-a început activitatea în anul 2000, cu un magazin de ochelari și produse optice în Larissa, iar în 20 de ani a devenit unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de profil.
Entersoft Business Suite sprijină firmele de retail de îmbrăcăminte și încălțăminte
Charmé Lingerie, Tommy Hilfiger, Calzedonia, Calvin Klein sau Intimissimi sunt doar câțiva dintre retailerii de fashion care-și gestionează întreaga activitate din magazine și-și îmbunătățesc retenția cu ajutorul Entersoft Business Suite, soluția software pentru succes în retailul specializat.
[Invitație webinar] "Entersoft Retail, soluția software pentru succes în retailul specializat" - Joi, 30 mai 2024, ora 11
Vă invităm Joi, 30 mai 2024, de la ora 11:00, la webinarul “Entersoft Retail, soluția software pentru succes în retailul specializat”, eveniment dedicat retailerilor care vor să-și gestioneze mai bine magazinele.
Principalele tendințe în Retail și cum pot răspunde comercianții la provocările momentului
Așteptările consumatorilor evoluează, iar retailerii resimt mai mult ca niciodată presiunea de a veni cu propuneri convingătoare pentru consumatori. Așa cum reiese din studiul EY Future Consumer Index, consumatorii își doresc de la retaileri: să le facă viața mai ușoară, mai bună și mai satisfăcătoare.
Într-o lume dinamică, cu tendințe de piață care se modifică rapid, experiența clienților înseamnă totul. Companiile de succes plasează clientul în centrul operațiunilor de retail pentru a obține o creștere durabilă.