Cel mai deschis blog despre afaceri și tehnologie

Acesta este locul unde împărtășim experiența, inovațiile și gândurile noastre cu comunitatea

Digitalizarea, singura variantă pentru eficiență și performanță în servicii

Autor: Alina Răfoi

 

Dacă mai era nevoie, ultimele săptămâni ne-au arătat că digitalizarea nu mai este o opțiune, ci este singura condiție pentru ca organizațiile să-și poată desfășura activitatea, iar economia să funcționeze în continuare. În loc să vedem situația actuală ca pe o criză, o putem considera momentul oportun pentru a accelera procesul de tehnologizare. Organizațiile care vor fi deschise către digitalizare vor fi cele care vor rezista pe piață și vor avea numai de câștigat. 

[citește mai mult...]

Amazon Connect, contact center în cloud, transformă modul în care relaționați cu clienții

Serviciul Clienți și canalele de comunicare digitale joacă un rol esențial în această perioadă cu restricții, în care activitatea se desfășoară în mare parte de la distanță. Este posibil ca acum consumatorii să fie mai atenți cu privire la produsele și serviciile pe care le achiziționează și nu vor ezita să apeleze Serviciul Clienți pentru a pune întrebări despre procesul de achiziție, disponibilitatea produselor și serviciilor, detaliile de livrare sau pentru a solicita asistență.

[citește mai mult...]

Amazon Connect - call center în cloud pentru o experiență autentică de comunicare cu clienții

Amazon Connect este un centru de contact cloud omnichannel ușor de utilizat, care ajută companiile să continue să ofere servicii client la un cost mai mic, chiar și remote.

 

Povestea a început în urmă cu 10 ani, atunci când retailer-ul Amazon avea nevoie de un centru de contact (call center) care dorea să ofere clienților săi o experiență personală și naturală atunci când discutau cu unul dintre reprezentanții echipei de vânzări sau suport clienți, chiar dacă se întâmpla telefonic sau prin intermediul unui chat. 

[citește mai mult...]

Categorii

mai mult...

Arhivă


mai mult...