Povestea Pain Plaisir a început în anul 2012, când cei doi fondatori, Irina Stăncescu și Tom Rees, au venit în București de la Paris, unde au lucrat în domeniul gastronomiei la nivel înalt. Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă produse de brutărie, de cofetărie și de patiserie proaspete, cu maia, fără coloranți, amelioratori sau conservanți. Promisiunea pe care ne-am făcut-o încă de la început a fost aceea de a oferi clienților mereu produse proaspete coapte în inima orașului. În prezent, Pain Plaisir are un laborator de producție, cinci magazine în București și unul în Corbeanca. Principalele activități sunt acelea de producție și de vânzare, atât prin rețeaua proprie de magazine, cât și B2B către parteneri Horeca, dar și pe platforme de retail online.
[Studiu de caz] Soluțiile Entersoft sprijină Pain Plaisir, brutăria artizanală de inspirație pariziană din București, în planurile de extindere
[Studiu de caz] MATI-MATI a făcut pasul decisiv către transformarea digitală cu soluția completă Entersoft Business Suite (ERP, CRM și Retail)
Lanț de magazine de ochelari și produse optice, MATI-MATI și-a început activitatea în anul 2000, cu un magazin de ochelari și produse optice în Larissa, iar în 20 de ani a devenit unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine de profil.
[Studiu de caz] Update Advertising: "Soluțiile Entersoft sunt instrumentele care ne ajută să creștem și să evoluăm continuu"
Update Advertising s-a înființat în anul 2002 și a activat inițial în producția de publicitate. În timp, s-a specializat în producția de materiale promoționale personalizate. În prezent, Update Advertising pune la dispoziția companiilor strategii și instrumente de Haptic Advertising prin care acestea pot comunica direct și în mod eficient cu publicul, contribuind la consolidarea și creșterea vizibilității brandurilor, loializarea clienților existenți și atragerea de potențiali clienți.
[Studiu de caz] Digitalizarea Eureka cu ajutorul soluției Entersoft Business Suite
Povestea EUREKA, producător și distribuitor de produse chimice, a început la nivel național în anul 1960 în Famagusta, iar în 1987 a început o acțiune intensă de export către țările arabe, Europa Centrală și de Est. A urmat achiziția unor branduri recunoscute la nivel internațional precum INTERSTAR Chim din România, cu scopul de a crește prezența grupului, a activității sale și a mărcilor proprii în sectorul B2B.
[Studiu de caz] Interwood utilizează Entersoft Business Suite pentru gestionarea tuturor proceselor de business
INTERWOOD este lider în topul producătorilor și distribuitorilor de materiale de construcție din lemn în Grecia. Prezentă pe piață încă din 1983, INTERWOOD și-a propus să combine toată cunoașterea provenită din experiența sa îndelungată și să se adapteze la cerințele pieței prin dezvoltarea afacerii, servicii de calitate și produse la cel mai bun raport preț-calitate.
[Studiu de caz] Normandia: productivitate îmbunătățită și o mai bună gestiune a proiectelor cu SocrateERP
SocrateERP susține NORMANDIA în atingerea obiectivelor de creștere pe termen lung prin productivitate îmbunătățită în zona de gestiune a proiectelor, eficientizarea eforturilor angajaților și acces la cele mai importante rapoarte pentru activitatea companiei.
NORMANDIA este o companie de servicii industriale, fondată la Brașov în anul 1992. De peste trei decenii, oferă servicii și asistență în instalarea de echipamente, linii automate și roboți industriali, lucrări electrice, mentenanță și transfer industrial. Echipele NORMANDIA intervin în cele mai multe țări din Europa, și nu numai.
OKIAN este cea mai mare librărie online din România, oferind peste 1 milion de cărți în engleză și română, din toate domeniile, de la cele mai căutate titluri din beletristica internațională la cele mai importante cărți de business sau medicină, dar și jocuri și accesorii pentru iubitorii de carte și nu numai.
SocrateCloud susține dezvoltarea Frisbo, specialistul numărul 1 în e-fulfillment din România
Specialistul numărul 1 în soluții de e-fulfillment din România folosește SocrateCloud pentru a-și îndeplini obiectivele de creștere.
SocrateCloud ERP și SocrateBI susțin Handlopex România în dezvoltarea unei rețele de distribuție multichannel de anvelope și jante. În primul său an de funcționare, Handlopex România a generat o cifră de afaceri de 1,5 milioane de Euro și s-a poziționat ca și furnizor de încredere pe piața românească.