Ținând cont de perioada pe care o traversăm, multe companii au căutat modalități de a-și susține planurile de business și de a se adapta noilor cerințe. Cu precădere companiile de retail, distribuție și servicii logistice s-au adaptat noilor cerințe ale pieței, făcând trecerea către omnichannel. Iar pentru aceasta au avut nevoie de soluții software de calitate, focusate pe client și pe viteza de reacție.
Livrează marfă cât, când și unde trebuie sau Cum să faci profit din stocuri mai mici
În comerț, datorită fluxului tot mai mare și mai complex de bunuri generat de e-commerce și cu timp de execuție (de la comandă și până la livrare) tot mai scurt, costurile logistice ale depozitelor riscă să crească. Pe întreg lanțul de aprovizionare, depozitul se confruntă cu cele mai mari provocări la nivel de cost. De ce? Pentru că numărul de comenzi este tot mai mare, metodele de livrare au devenit și ele mai complexe, iar în depozit se gestionează în același timp comenzi de tip B2B și B2C, fiecare cu specificul său. Acest lucru necesită o mare flexibilitate, făcând mai dificilă planificarea lucrărilor din cauza comenzilor, care trebuie ambalate și expediate de preferat în aceeași, ceea ce înseamnă că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil să se facă o planificare în avans.
Am început săptămana plini de energie și voie bună și am pregătit un articol special în care încercăm să vă prezentăm pe scurt cele mai proaspete informații despre activitatea noastră din ultima perioadă.
Logistica reprezintă un domeniu de activitate care a cunoscut o puternică evoluţie. Ce provoacă această transformare? Schimbările fluxurilor tehnologice, creșterea producției sau evoluția fulminantă a e-commerce-ului au dus toate la același rezultat: transformarea logisticii.