Industria de servicii este în continuă creștere, iar companiile de Servicii au nevoie de o soluție software integrată care să le ajute să-și urmărească și eficientizeze activitatea.
Dacă lucrezi într-o companie de consultanță, training, IT, sau într-o agenție de marketing, publicitate sau în orice companie din servicii care lucrează cu mai multe resurse la mai multe proiecte simultan și îți dorești să:
✔️ controlezi mai eficient proiectele
✔️ elimini pierderile alocând optim resursele
✔️ poți lua mereu decizii bazate pe date
Vorbim mereu despre automatizare și digitalizare. Nu, nu sunt doar niște termeni la modă sau o tendință, ci sunt elemente esențial al vremurilor prezente. În momentul în care procesele interne de lucru dintr-o companie nu au un flux automatizat, informaţiile deţinute nu sunt centralizate, sau crește numărul erorilor, este evident că trebuie analizată opţiunea de a implementa o soluţie de planificare a resurselor și automatizare a activităţilor zilnice.
Cu sau fără pandemie, anumite categorii profesionale nu pot opta pentru telemuncă. Pentru acest gen de specialiști, am dezvoltat un set de soluții software și aplicații mobile care simplifică activitatea și le rezolvă provocările cu care se confruntă în munca pe teren.
În ultima perioadă ne-am concentrat eforturile pe dezvoltarea unor noi funcționalități cheie pentru companiile din Servicii, cu precădere interesante pentru centrele de Service și pentru toate companiile care lucrează pe proiecte.
Astfel, procesele automatizate și rapoartele pe care vi le punem la dispoziție, vă ajută să câștigați timp, să utilizați cât mai bine resursele de care dispuneți și să luați decizii mai bune.
Lucrările de service și mentenanță pe teren presupun de multe ori activități logistice complexe: aprovizionări uneori făcute din "mers", făcute uneori haotic de către echipa de reprezentanți de service și greu de gestionat, livrarea materialelor la punctele de lucru, gestionarea eficientă a timpului echipei de operatori de intervenție. Toate aceste activități devin mai ușor de planificat și controlat prin utilizarea unor soluții software cu funcționalități dedicate.
Companiile care oferă servicii variază foarte mult în funcție de domeniul în care activează, de mărime și de tipul de servicii pe care le prestează. Cu toate aceste diferențe, modelul de business este unul asemănător, toată activitatea lor având în centru proiectele, resursele și clienții.
[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware
BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.
Companiile de mentenanță echipamente și service au nevoie să urmărească cu maximă precizie activitatea, pentru că se confruntă cu destul de multe provocări:
Managerii de proiect din companiile de servicii au un obiectiv clar: să livreze proiecte cât profitabile. Finalizarea acestora la timp, precum și respectarea condițiilor stabilite prin contract, nu sunt însă tocmai ușoare. Managerii sunt deseori obligați să se bazeze pe procese manuale pentru urmărirea proiectelor, sarcină care poate deveni copleșitoare și foarte consumatoare de timp. Dacă atât configurarea proiectului, bugetarea, alocarea de resurse și monitorizarea derulării proiectului se fac manual, livrarea proiectului la timp și în limita bugetului poate fi sarcină dificilă, dacă nu chiar imposibilă.
Noi am identificat anumite probleme comune care îngreunează îndeplinirea obiectivelor. Haideți să vedem împreună de ce uneori proiectul depășește bugetul și ratează termenele limită.