Cel mai deschis blog despre afaceri și tehnologie

Acesta este locul unde împărtășim experiența, inovațiile și gândurile noastre cu comunitatea

Soluții software pentru companiile care desfășoară intervenții pe teren

Autor: Alina Răfoi

Lucrările de service și mentenanță pe teren presupun de multe ori activități logistice complexe: aprovizionări uneori făcute din "mers", făcute uneori haotic de către echipa de reprezentanți de service și greu de gestionat, livrarea materialelor la punctele de lucru, gestionarea eficientă a timpului echipei de operatori de intervenție. Toate aceste activități devin mai ușor de planificat și controlat prin utilizarea unor soluții software cu funcționalități dedicate.

[citește mai mult...]

Urmărirea proiectelor în companiile de servicii cu SocrateERP

Autor: Alina Răfoi

Companiile care oferă servicii variază foarte mult în funcție de domeniul în care activează, de mărime și de tipul de servicii pe care le prestează. Cu toate aceste diferențe, modelul de business este unul asemănător, toată activitatea lor având în centru proiectele, resursele și clienții. 

[citește mai mult...]

[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware

Autor: Alina Răfoi

 

BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.

[citește mai mult...]

Gestionarea activității de service și  mentenanță cu soluțiile BITSoftware

Autor: Alina Răfoi

 

Companiile de mentenanță echipamente și service au nevoie să urmărească cu maximă precizie activitatea, pentru că se confruntă cu destul de multe provocări:

[citește mai mult...]

Ce vă împiedică să aveți proiecte profitabile?

Autor: Alina Răfoi

 

Managerii de proiect din companiile de servicii au un obiectiv clar: să livreze proiecte cât profitabile. Finalizarea acestora la timp, precum și respectarea condițiilor stabilite prin contract, nu sunt însă tocmai ușoare. Managerii sunt deseori obligați să se bazeze pe procese manuale pentru urmărirea proiectelor, sarcină care poate deveni copleșitoare și foarte consumatoare de timp. Dacă atât configurarea proiectului, bugetarea, alocarea de resurse și monitorizarea derulării proiectului se fac manual, livrarea proiectului la timp și în limita bugetului poate fi sarcină dificilă, dacă nu chiar imposibilă.

 

Noi am identificat anumite probleme comune care îngreunează îndeplinirea obiectivelor. Haideți să vedem împreună de ce uneori proiectul depășește bugetul și ratează termenele limită.

[citește mai mult...]

[eBook] 10 moduri în care soluțiile BITSoftware vă ajută să livrați proiecte de calitate, profitabile și la timp

Autor: Alina Răfoi

Activitatea companiilor de servicii este complexă și fiecare companie se poate lovi de anumite provocări unice în activitatea sa. Indiferent de zonă sau de tipul de servicii pe care îl prestează, obiectivele sunt de obicei axate pe: 

 

  • Optimizarea resurselor
  • Gestionarea eficientă a solicitărilor 
  • Gestionarea eficientă a proiectelor
  • Creșterea profitabilității pe proiect

 

[citește mai mult...]

SocrateERP eficientizează gestiunea proiectelor în zona de Servicii

Autor: Alina Răfoi

 

În ultimul an, am pus accent pe zona industriei de servicii, pentru care am dezvoltat funcționalități noi în SocrateERP și am lansat aplicații mobile dedicate.



Punem la dispoziția antreprenorilor și tuturor celor care doresc să-și automatizeze fluxurile de lucru și să-și eficientizeze zona de management al proiectelor, o soluție completă și integrată. SocrateERP pentru Servicii are numeroase beneficii: creșterea profitabilității pe proiect, optimizarea alocării resurselor, maximizarea orelor facturate pe proiect și livrarea proiectelor la timp

[citește mai mult...]

Management uşor şi rapid al serviciilor de mentenanţă cu SocrateCRM și SocrateService

Autor: Alina Răfoi

 

Ca și companie de servicii puneți în centrul activității, indiferent de domeniul în care activați, nevoile în continuă schimbare ale clienților finali. Noi știm că serviciile de calitate oferite clienților rezultate și din utilizarea tehnologiei și soluțiilor software, sunt ingredientele unei afaceri de succes în acest sector. Dacă ați ajuns să citiți acest articol, înseamnă că faceți parte din acest sector și că ați identificat nevoia unui sistem robust și scalabil, care să vă ofere mobilitatea de care aveți nevoie, precum și posibilitatea de a prelua și prelucra rapid informațiile și solicitările clienților dumneavoastră. 

[citește mai mult...]

SocrateRM maximizează performanța companiilor de IT

Autor: Ioana Boie

Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, într-un ritm accelerat de contextul actual, nevoia de adaptare este mai importantă ca niciodată.

 

Companiile IT care oferă servicii de implementare și consultanță, sunt nevoite să satisfacă nevoile clienților lor, pe măsură ce acestea apar; să fie mereu acolo pentru ei, să le ofere cele mai bune soluții și să o facă la timp. Și toate acestea, păstrându-și, de asemenea, compania profitabilă.

[citește mai mult...]

Categorii

mai mult...

Arhivă


mai mult...