Industria de servicii din România trece printr-o perioadă de transformări rapide, cu provocări ce necesită adaptare constantă. Cerințele clienților sunt tot mai variate, competitivitatea pe piață crește, iar gestionarea eficientă a operațiunilor devine esențială pentru succesul fiecărei afaceri.
[Webinar] Digitalizarea companiilor de servicii cu suita completă de aplicații software de gestiune Socrate
Cu cât este mai mare provocarea, cu atât eforturile cresc – dar cu atât mai însemnată va fi răsplata.
Cum vă puteți asigura că deciziile de afaceri sunt bazate pe informații corecte și actualizate, că alocarea angajaților și a resurselor pe proiecte se realizează în mod optim, că bugetele și deadline-urile clienților sunt respectate și, mai ales, că aveți vizibilitate și control asupra tuturor proceselor din companie?
Industria de servicii este în continuă creștere, iar companiile din domeniu au nevoie de soluții complete care să le ajute să-și urmărească și să-și eficientizeze activitatea.
[Studiu PAC] Digitalizarea, un adevărat “game changer” pentru industria de servicii în era post pandemică
Sectorul de servicii iese dintr-o perioadă de perturbări masive, iar firmele trebuie să se adapteze la noi moduri de lucru, la schimbarea cerințelor clienților și la modelele de business în continuă evoluție. Acesta este contextul în care transformarea digitală nu mai este doar o opțiune, ci este condiția esențială pentru creștere.
Într-o lume ideală, angajații ar fi fericiți, proactivi și productivi. Cu toții ne dorim o productivitate maximizată în businessul din care facem parte, dar ce este de fapt productivitatea? Cum putem ști dacă este la cotele pe care ni le dorim și cum o îmbunătățim?
Care sunt beneficiile aduse companiilor din servicii prin implementarea soluției SocrateERP?
Importanța digitalizării eficiente a companiilor din servicii aduce cu sine o serie de nevoi pe care tot mai multe dintre organizații le consideră a fi vitale pentru ca achiziția, implementarea și adopția aplicațiilor software să fie un succes. SocrateERP face parte din soluțiile software dedicate standardizării și eficientizării modului de lucru al companiilor din servicii.
Gestiunea corectă a proiectelor, gestiunea relațiilor cu clienții, a activității financiar-contabile, precum și monitorizarea consumurilor pe proiect, sunt doar unele dintre aspectele principale pe care o companie de servicii trebuie să le ia în considerare pentru un management eficient al întregului proces de business.
Industria de servicii este în continuă creștere, iar companiile de Servicii au nevoie de o soluție software integrată care să le ajute să-și urmărească și eficientizeze activitatea.
Dacă lucrezi într-o companie de consultanță, training, IT, sau într-o agenție de marketing, publicitate sau în orice companie din servicii care lucrează cu mai multe resurse la mai multe proiecte simultan și îți dorești să:
✔️ controlezi mai eficient proiectele
✔️ elimini pierderile alocând optim resursele
✔️ poți lua mereu decizii bazate pe date
Vorbim mereu despre automatizare și digitalizare. Nu, nu sunt doar niște termeni la modă sau o tendință, ci sunt elemente esențial al vremurilor prezente. În momentul în care procesele interne de lucru dintr-o companie nu au un flux automatizat, informaţiile deţinute nu sunt centralizate, sau crește numărul erorilor, este evident că trebuie analizată opţiunea de a implementa o soluţie de planificare a resurselor și automatizare a activităţilor zilnice.
Cu sau fără pandemie, anumite categorii profesionale nu pot opta pentru telemuncă. Pentru acest gen de specialiști, am dezvoltat un set de soluții software și aplicații mobile care simplifică activitatea și le rezolvă provocările cu care se confruntă în munca pe teren.