BITSoftware anunță lansarea unei noi versiuni pentru SocrateERP în cloud, platforma completă de business, care cuprinde noi funcționalități dezvoltate și utilizate de către clienții noștri din diverse industrii pentru a-și eficientiza activitățile de business. În continuare, o scurtă trecere în revistă a celor mai importante noi funcționalități.
Implementarea unui sistem ERP este o inițiativă costisitoare, atât ca timp, cât și ca resurse, iar beneficiile acestuia se văd în timp și doar dacă implementarea este făcută corect. Panorama Consulting spune că că 1 din 5 proiecte de implementare sunt supuse eșecului.
Sistemele ERP sunt într-o evoluție continuă. Pentru anul următor am identificat deja câteva tendințe care redefinesc cadrul de utilizare al sistemelor ERP. Dacă nu utilizați încă un sistem ERP, atunci ar trebui să luați în considerare aceste tendințe și să determinați modul în care acestea ar putea să se adreseze nevoilor companiei dumneavoastră.
Chiar dacă la nivel global tendința este să se adopte soluții în cloud, rămân încă companii care doresc să implementeze soluții ERP on-premise sau sunt nehotărâte în privința alegerii cloud vs. on premise.
Constructorii se evidențiază în rândul celorlalte companii printr-o complexitate sporită a proceselor, precum și printr-o segmentare a activității prin lucrul simultan pe mai multe șantiere, și prin utilizarea mai multor centre de profit.
Conform unui studiu realizat de Oracle, pentru care au fost chestionați mai mult de 400 de lideri din domeniul IT, peste 76% dintre respondenți au declarat că au planificat, dacă nu au început deja, trecerea de la ERP on-premise la ERP în cloud.
Tranzit, revista afacerii de transport și logistică, a publicat recent un articol despre povestea Frisbo și viitorul logisticii care se află.. în cloud.
Să începem cu o scurtă prezentare a conceputului. Fie că vă dați seama sau nu, cunoașteți deja tehnologia, pentru că o folosim în fiecare zi în activitatea noastră zilnică, cum ar fi ori de câte ori ne conectăm la aplicațiile de mobil. API-ul facilitează sincronizarea aplicațiilor în timp real, cazul cel mai comun fiind atunci când ne conectăm la un site utilizând conturile deja existente de Gmail sau Facebook. Ce se întâmpla în “spate” este posibil datorită tehnologiei API, care extrage informația din conturile respective și o folosește pentru a ne conecta la site-ul pe care dorim să intrăm.
La finalul anului trecut, am avut plăcerea și onoarea de a participa la Forumul “Criza forței de muncă. Impactul asupra marilor proiecte de infrastructură” organizat de Intact Media Group și moderat de Alessandra Stoicescu.
Introducerea noului mecanism pentru colectarea TVA, cunoscut sub numele de Split TVA, a fost inclusă în OG nr. 23/2017, document care stabilește că, de la 1 ianuarie 2018, firmele înregistrate în scopuri de TVA vor fi obligate să-și deschidă un nou cont, dedicat TVA. Deși s-au vehiculat mai multe forme ale Split TVA, în forma sa finală publicată în Monitorul Oficial, documentul stabilește că mecanismul plății defalcate a TVA este obligatoriu doar pentru firmele în insolvență și cele care înregistrează datorii la plata TVA, celelalte companii putând opta pentru plata defalcată a TVA-ului în mod benevol, urmând să beneficieze de o reducere a impozitului de 5% din impozitul pe profit sau, după caz, din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor, pe întreaga perioadă în care mențin sistemul.