Cel mai deschis blog despre afaceri și tehnologie

Acesta este locul unde împărtășim experiența, inovațiile și gândurile noastre cu comunitatea

SocrateCloud, noi funcționalități 2015

Date: 05-05-2015
Author: Anca Cazacu

SocrateCloud, platforma deschisă de business în cloud, adresată pe de o parte companiilor care doresc să utilizeze o funcționalitate completă ERP, CRM și BI, și pe de altă parte integratorilor de sisteme sau partenerilor care doresc să dezvolte aplicații noi pentru anumite nișe, se dezvoltă și înglobează lună de lună noi funcționalități care ajută companiile să-și eficientizeze și să-și crească business-ul.

[citește mai mult...]

BITSoftware la IMWorld 2014

Date: 06-10-2014
Author: Anca Cazacu

BITSoftware vă invită la Internet & Mobile World 2014, cea mai amplă expo-conferință B2B ce oferă soluții IT, digital, marketing, e-commerce și mobile.

[citește mai mult...]

SocrateCloud şi paradigma “You can change anything - anytime”

Date: 21-05-2014
Author: Bebe Garalbatin

Încă de la primul contact cu “strămoşul” sistemului ERP & CRM SocrateCloud, Compiere, mi-a atras atenţia afirmaţia “you can change anything - anytime”. Cu toate că aveam în momentul respectiv o bogată experienţă şi activitate în implementarea de ERP, afirmaţia mi s-a părut cel puţin avangardistă. Ştim cu toţii, atât consultanţii implicaţi, cât şi clienţii, că efortul de implementare al unui ERP este unul considerabil şi nu de puţine ori, de-a dreptul dureros. Deci, după ce în sfârşit reuşeşti să faci lucrurile să meargă, cum să vrei să mai modifici ceva? Din contră, afirmaţia e “nu vă mai atingeţi de ceea ce merge bine!”. Şi totuşi, uite că după ceva timp de la momentul respectiv, m-am regăsit la finalul anului trecut exact în ipostaza de a demonstra pe viu “you can change anything - anytime”. Un client cu o implementare funcţională şi stabilă, ne roagă să-l ajutăm în modificarea nivelului de urmărire a costurilor pe gestiune. A fost momentul în care exact afirmaţia cu pricina mi-a răsunat în urechi, dar de data asta chiar trebuia demonstrată!

Cum s-ar spune, mi-am luat inima în dinţi şi, înarmat cu cea mai nouă versiune de SocrateCloud, am pornit pe drumul schimbării. Pentru a înţelege cele ce urmează, am să fac o paranteză şi am să vă prezint pe scurt capabilităţile sistemului pe arealul gestiunii costurilor.

[citește mai mult...]

Online banking în SocrateCloud - eficiență crescută și costuri reduse de operare

Date: 14-05-2014
Author: Bit Software

În acest moment SocrateCloud este integrat cu sistemele online banking puse la dispoziţia clienţilor de către băncile comerciale din România, respectând standardele MT100 şi MT940.

[citește mai mult...]

ERP Tips & Tricks - Când o implementare poate eşua....?

Date: 20-03-2014
Author: Bit Software

implementare ERP

 

 

Un lucru este evident - cu toţii ne dorim o implementare de succes, fie că ne aflăm în "barca" clientului, fie în cea a furnizorului. Un proiect, nu neapărat unul de implementare sistem ERP, este considerat un succes atunci când, în timpul şi în bugetul agreat sunt îndeplinite obiectivele stabilite la începutul proiectului.Totuşi, există proiecte de implementare care, în timp, sau chiar de la început se îndepărtează de la această definiţie. Unele din principalele motive pentru care o implementare este sortită unui eşec sunt:

[citește mai mult...]

Despre Vechi și Nou

Date: 11-03-2014
Author: Dan Melinte

sau

Despre Reticența la schimbare a utilizatorilor și despre cum se transformă din adversari în aliați odată cu trecerea timpului și cu obicinuirea cu noul 'program’.

 

N-ați avut senzația că vă aflați pe un câmp de luptă, atunci când utilizatorii încep în sfârșit lucrul în ‘noul program’?

Eu da, all the time, sau în cea mai mare parte a implementărilor.

Într-un fel, implementarea unui ERP, aka ‘noul program’ este un război ’ iar noi, implementatorii suntem cei din linia intâi.

Ca să fiu mai clar: unde se petrece conflagrația, cine este inamicul și cine sunt aliații?

[citește mai mult...]

Trainingul - unul dintre factorii care asigură succesul în implementarea și menținerea unui sistem integrat de gestiune în organizație

Date: 06-03-2014
Author: Bit Software

Trainingul_asigura.png

 

Sistemele ERP sunt in continuă schimbare datorită, în primul rând modificărilor din organizație și a actualizărilor generate de acestea, care duc la necesitatea de a adăuga/dezvolta noi funcţionalităţi, precum și datorită modificărilor legislative. În plus, creşterea numărului de utilizatori și sistemului integrat de gestiune (ERP) în organizaţie, precum şi migrarea acestora duc la necesitatea de training în mod recurent. În concluzie, training-ul de ERP este o activitate care nu se face o singură dată, ci trebuie continuată de câte ori este nevoie.

[citește mai mult...]

Concepte de backup și restaurare a bazei de date Oracle

Date: 03-03-2014
Author: Bit Software

Concepte de backup si restaurare a bazei de date Oracle.png

 

Este în general recunoscut faptul că planificarea continuităţii activităţii în caz de dezastru este o activitate vitală, dar destul de rar implementată în sistemele IT medii şi mici din România. Înainte de crearea planului în sine, este esenţial să se ia în considerare efectele potenţiale ale dezastrelor şi riscurile asociate. Acestea sunt bazele pe care ar trebui să fie construit planul de continuitate sau de refacere în caz de dezastru. Planul în sine trebuie să fie întreținut, testat şi verificat, pentru a avea certitudinea că acesta rămâne adecvat nevoilor organizației.

[citește mai mult...]

Ce trebuie sa urmărească un administrator de baze de date Oracle?

Date: 25-02-2014
Author: Bit Software

E o vorbă care spune că “este mult mai ușor să previi decât să tratezi”. Acest lucru se aplică cam în toate domeniile, inclusiv în IT și este valabil și pentru orice administrator: de aplicație, de baze de date, etc.

[citește mai mult...]

Pay as you use or subscription based pricing. What to choose?

Date: 27-04-2012
Author: Bit Software

When it comes to the cost of the cloud, it is important to analyze all cloud`s models: Infrastructure as a Service (IaaS), Platform as a Service (PaaS) and Software as a Service (SaaS). Those three different service models for the delivery of cloud computing provide companies with the ability to mix and match the best service model to the business needs of their organization, based on requirements and payment options and depending on the vertical industry and specific applications portfolio.

Then choose the model or combination of models that offers you the most benefits at the lowest cost. Because each model has its own costs, based on a various factors, from storage space needed to monthly traffic. To arrive at a total pricing for a cloud service, user organizations must take note of individual service elements that a provider bills for and how these are calculated. For instance, does the provider bill based on within server traffic, storage space needed, server CPU time or a combination of these factors along with other elements?

Another important factor in determining the total cost is the type of service required: dedicated server to running applications in the cloud, cloud-based backup or basic hosted storage. The easiest way to break down pricing is to focus on the primary services offered, because most cloud providers split their services into three areas: servers in the cloud, storage in the cloud, sites and applications in the cloud.

You must know that there are two pricing models for cloud computing services: pay as you use or subscription based pricing. Under first pricing model, customers are charged based on their usage and consumption of a service. This pricing structure makes users fully aware of the cost of doing business and consuming a resource, since the cost comes out of their pockets, or, in the enterprise world, their own budgets. The second model is the simplest pricing option, where the customer is billed on a fixed monthly basis. For example, a virtual machine can be offered at a fixed cost per month. The consumer is billed the same amount every month without consideration for actual usage.

To determine a pricing model that provides profit to a company that uses cloud services, it is necessary to know the direct and indirect costs of providing these services. Costs can be initial or ongoing. Initial costs, also known as capital expenditures, or CapEx, include the costs to acquire assets such as hardware and facilities (power and cooling infrastructure, server, network, and storage hardware, software licenses, including operating system and application software, cables, etc). Ongoing costs (OpEx) include all costs for keeping the business or facility running, such as: payroll, facilities, hardware and software maintenance, backend cost, etc.

When you calculate the monthly cost for cloud computing deployment, you must take into account both capital and operational expenditures. For capital expense cost items, the cost of each item needs to be amortized over the life of the item. By combining the OpEx with CapEx, the total monthly costs of the cloud deployment can be determined.

If you have a limited budget, work with projects or cannot predict which resources you'll need over a longer period, then you choose “the pay as you use” pricing model. If you require more control over the hosting budget and want to use the cloud for a longer period, you must choose the subscription based pricing.

 

Sources: Cloud Spend Management, Google Tools, ComputerWorld, PC World, Cloud Tweak, Cisco Systems

[citește mai mult...]

Categorii

mai mult...

Arhivă


mai mult...