Aflați cum puteți accesa fonduri nerambursabile de până la 100 000 EURO pentru achiziția soluțiilor BITSoftware.
[ebook] Transformarea digitală, răspuns la provocările actuale din sectorul de construcții din România
Adoptarea soluțiilor digitale în construcții a rămas puțin în urmă în România, dacă este să facem comparație cu alte țări din regiune (Polonia, Cehia, Slovacia). Ceea ce înseamnă că în perioada care urmează, rata de adopție a soluțiilor software dedicate industriei va fi din ce în ce mai mare.
Digitalizarea în domeniul construcțiilor nu trebuie să reprezinte doar un obiectiv al viitorului, ci trebuie sa fie o realitate a prezentului. Modernizarea și digitalizarea construcțiilor sunt esențiale atât pentru sectorul construcțiilor, cât și pentru toate celelalte industrii.
Digitalizarea și modernizarea ANAF, îmbunătățirea comunicării cu contribuabilii, persoane fizice sau juridice, au fost doar câteva dintre dorințele (și cerințele) mediului de business. Iată că și anul 2022 este unul plin de schimbări în sistemul fiscal, unele dintre măsurile fiscale fiind asumate cu termene clare și în PNRR.
Digitalizarea mediului de business reprezintă o provocare pentru sistemul actual și este singura modalitate de a ne alinia cu legislația europeană.
Începând de vineri, 1 iulie 2022, operatorii economici care comercializează produse cu risc fiscal ridicat (B2B) şi cei care desfășoară activități economice în relația cu statul (B2G) au obligaţia să emită facturi electronice şi să le transmită prin sistemul naţional RO e-Factura, potrivit prevederilor OUG nr. 120/2021, aprobată cu modificări prin Legea nr. 139/2022.
Potrivit unui studiu realizat de Deloitte, "Real Estate Confidence Survey for Central Europe", majorarea costurilor de construcție reprezintă cea mai mare provocare a anului 2022 pentru 90% dintre companiile imobiliare din România și din alte țări din sud-estul Europei.
Lumea văzută prin ochii unui idealist, ați putea spune, dar totuși realitatea demonstrează zi de zi că în orice rău există și un bine. Ok, când vorbim despre pandemie e greu să vedem și partea pozitivă a acesteia, însă a devenit cel mai mare catalizator al digitalizării. Forțate să permită munca de la distanță, să găsească noi modalități de a ajunge și de a servi clienții și să navigheze în complexitatea unui mediu extrem de instabil și imprevizibil, organizațiile au adoptat tehnologii digitale cu o viteză mai mare ca niciodată.
Transformarea digitală necesită noi modele digitale de business pentru companiile care vor să rămână profitabile şi să-şi păstreze poziţia în piaţă. La fel ca majoritatea industriilor, transportul și logistica se confruntă în prezent cu o serie de schimbări importante, care aduc deopotrivă atât riscuri, cât şi multe oportunităţi: noile tehnologii, modul în care se schimbă aşteptările clienţilor şi noi modele de business. Astfel, companiile de logistică se confruntă cu o eră a schimbărilor fără precedent, pe măsură ce digitalizarea se impune, iar așteptările clienților evoluează.
Un raport realizat de compania americană Mulesoft și citat de “Agenda Construcțiilor” spune că 75% din manageri cred ca lipsa digitalizarii afectează veniturile firmelor. Același studiu arată ca transformarea digitală a devenit un imperativ strategic pentru majoritatea companiilor (92% dintre respondenti), acestea avand în derulare sau în planificare pentru următoarele 12 luni, investiții în zona digitală.
BITSoftware sprijină companiile românești în accesarea finanțărilor externe pentru digitalizare și automatizare
Deși în România sectorul IT este într-o continuă expansiune, țara noastră se situează pe unul dintre ultimele locuri din Uniunea Europeană la capitolul digitalizare. Vorbim despre transformarea digitală de câțiva ani deja și este mai mult decât clar că digitalizarea și automatizarea se află în topul priorităților în strategiile de dezvoltare ale organizațiilor la nivel global. Următorii ani vor fi critici din acest punct de vedere, iar organizațiile vor fi nevoite să se adapteze, altfel nu vor mai rezista pe piață.
În ultimele luni, foarte multe companii s-au găsit în situația de a se reinventa, pentru a le asigura angajaților instrumentele necesare lucrului de la distanță, în siguranță, și au fost nevoiți să regândească, să digitalizeze și să automatizeze procese.
