Cu sau fără pandemie, anumite categorii profesionale nu pot opta pentru telemuncă. Pentru acest gen de specialiști, am dezvoltat un set de soluții software și aplicații mobile care simplifică activitatea și le rezolvă provocările cu care se confruntă în munca pe teren.
Lucrările de service și mentenanță pe teren presupun de multe ori activități logistice complexe: aprovizionări uneori făcute din "mers", făcute uneori haotic de către echipa de reprezentanți de service și greu de gestionat, livrarea materialelor la punctele de lucru, gestionarea eficientă a timpului echipei de operatori de intervenție. Toate aceste activități devin mai ușor de planificat și controlat prin utilizarea unor soluții software cu funcționalități dedicate.
[Studiu de caz] BSH Electrocasnice optimizează activitatea cu SocrateCRM de la BITSoftware
BSH Electrocasnice, filiala concernului BSH Hausgeräte GmbH, companie din cadrul Grupului Bosch, prezentă pe piața din România din 1999, a implementat SocrateCRM de la BITSoftware pentru optimizarea și automatizarea activității.
Companiile de mentenanță echipamente și service au nevoie să urmărească cu maximă precizie activitatea, pentru că se confruntă cu destul de multe provocări:
Management uşor şi rapid al serviciilor de mentenanţă cu SocrateCRM și SocrateService
Ca și companie de servicii puneți în centrul activității, indiferent de domeniul în care activați, nevoile în continuă schimbare ale clienților finali. Noi știm că serviciile de calitate oferite clienților rezultate și din utilizarea tehnologiei și soluțiilor software, sunt ingredientele unei afaceri de succes în acest sector. Dacă ați ajuns să citiți acest articol, înseamnă că faceți parte din acest sector și că ați identificat nevoia unui sistem robust și scalabil, care să vă ofere mobilitatea de care aveți nevoie, precum și posibilitatea de a prelua și prelucra rapid informațiile și solicitările clienților dumneavoastră.